ضمانت 7 روز بازگشت کالا
-در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، TNM این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول میشود.
-لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش TNM کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود. همچنین این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
-آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود.
-در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط TNM دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
-در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در TNM به اتمام برسد، و شرکت امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
انصراف از خرید
-در صورتی که خریدار پیش از ارسال کالا از خرید منصرف شده باشد باید سریعاً بخش پشتیبانی را از تصمیم خود آگاه سازد. در این صورت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.
-اگر بعد از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، در صورتی که بستهبندی و پلمپ کالا باز نشده باشد و تگها یا برچسبهای کالا جدا نشده باشد، مشتری میتواند تا حداکثر 7 روز کالای دریافتی را با هماهنگی واحد پشتیبانی به ما برگرداند.
-لازم به ذکر است در این صورت هزینهی ارسال اولیهی کالا به مشتری و هزینهی بازگشت کالا به شرکت طراحان نوین مدار بر عهدهی مشتری بوده و TNM بعد از کسر هزینهی ارسال، بازماندهی وجه را بهطور میانگین تا 72 ساعت بعد واریز خواهد کرد.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل
-TNM خریدهای شما را با بستهبندی مناسب و ایمن ارسال میکند و هرگونه حادثه در مراحل ارسال کالا که منجر به آسیبدیدگی کالا شود به عهدهی شرکت حملکننده است و در صورت تأیید شرکت حملو نقل مبنی بر ایمن نبودن بستهبندی یا آسیب دیدن در این مرحله، خسارت را جبران میکند.
عیب فنی و مغایرت در سفارش
-برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت داشتن عیب فنی (مشکلاتی که در علمکرد کالا وجود داشته باشد) در صورتی امکانپذیر است که مشتری تا 7 روز پس از دریافت کالا با پشتیبانی تماس بگیرد.
-در صورت وجود هرگونه آسیبدیدگی، مشکل فیزیکی یا وجود مغایرت در سفارش ثبت شده، مشتری باید حداکثر تا 24 ساعت بعد از تاریخ دریافت کالا با پشتیبانی تماس گرفته و ما را از این مشکل آگاه سازد.
-وقتی مشتری میتواند بدون بازکردن بستهبندی، مغایرتِ محصول را با سفارش خود تشخیص دهد؛ رسیدگی به درخواست او درصورتی ممکن است که کالا را از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیهی خود خارج نکرده باشد.
شرایط بازگشت کالا
-برای بازگشت دادن، باید کالا بهخوبی در جعبه و کارتن اصلی خود بستهبندی شده و لوازم جانبی به همراه فاکتور، گارانتی و… همراه با محصول ارسال شود. برچسب زدن و درج نوشته بر روی بستهبندی اصلی کالا و یا مخدوش و پاره شدن بستهبندی اصلی باعث باطل شدن گارانتی بازگشت کالا میگردد.
-مشتری باید کالا را فقط از طریق پست جهموری اسلامی ایران ارسال کند. در صورت بازگشت کالا به علت وجود مغایرت با سفارش خریدار و عیب فنی، هزینهی ارسال بر عهدهی TNM بوده و معیار بازگشت هزینهی ارسال کالا، رسید پستی میباشد.
-در صورت ارسال کالا به روشهای دیگر مانند اتوبوس یا تیپاکس، هزینهی ارسال بر عهدهی مشتری خواهد بود.
-پس از پذیرش کالای بازگشتی در TNM ، تیم فنی آن کالا را تست کرده و نتیجه بهطور میانگین تا سه روز کاری به مشتری اعلام میگردد.
-بعد از بررسی کالاهای بازگشتی توسط تیم پیشتیبانی TNM در صورتی که کالا، خارج از قوانین شرکت بازگشت داده شده و بدون ایراد باشد؛ کالا مجدداً برای مشتری ارسال میگردد و هزینهی ارسال به عهدهی مشتری خواهد بود.
-در صورتی که آسیبدیدگی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، TNM همان کالای آسیبدیده را مجددا برای مشتری ارسال میکند.
-در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای بازگشتی، کالای مورد نظر به مدت یک ماه نزد TNM بهصورت امانت باقی میماند و بعد از آن TNM نسبت به مفقودی و یا آسیبدیدگی مسئولیتی بر عهده ندارد.
-در صورتی که نیاز به بازگشت وجه توسط TNM باشد، حداکثر تا 3 روز کاری وجه مورد نظر به مشتری بازپرداخت خواهد شد.