انواع خدماتی که توسط TNM برای هر محصول ارائه می شود به چند دسته شرح داده شده در قسمت زیر تقسیم می شود.
آموزش: اولین و مهم ترین قدم در ارائه دادن خدمت به فرد خریدار دادن آموزش درست و دقیق استفاده از محصول می باشد. این آموزش می تواند از طرق مختلفی صورت بگیرد از جمله رایج ترین آن ها می توان به آموزش حضوری، آنلاین و تلفنی اشاره کرد. این خدمت برای تمام محصولات ارائه شده توسط فروشندگان محصولات شرکت طراحان نوین مدارصورت می گیرد.
پشتیبانی فنی: پشتیبانی فنی یکی دیگر از خدماتی است که پس از فروش محصول انجام می شود و درصد بیشتری از خدمات پشتیبانی فنی به صوت آنلاین قابل انجام است. آپدیت کردن نرم افزار ها یکی از انواع خدمات پشتیبانی فنی است.
خدمات فنی: در کالا هایی که از قطعات خاصی در ساخت آن ها استفاده شده و در بعضی از شرایط به تعویض و یا تعمیر قطعات نیاز دارند این خدمات بیشتر مورد استفاده قرار گرفته می شود. به طور کلی خدمات فنی به سه دسته تعویض کالای فروخته شده، تعویض قطعاتی در کالا که دچار آسیب شده است و تعمیر کالا به صورت کامل تقسیم می شود. انتخاب نوع خدمت فنی به مشکل به وجود آمده در دستگاه بستگی دارد.